Giriş yap
Kontrol Paneli
Profiliniz Bilgiler Seçenekler İmza Avatar |
Sosyal Arkadaş ve Tanınmamış Üye listesi Grup |
Özel Mesaj Gelen Kutusu ÖM Gönder |
Gözlenmiş Konular |
Arama
Kasım 2024
Ptsi | Salı | Çarş. | Perş. | Cuma | C.tesi | Paz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
En son konular
DİKKAT,eğer Seagate sabitdiskiniz varsa ya da alacaksanız önemli not
Pcnet :: Yardım ve Destek :: Donanım
1 sayfadaki 1 sayfası
DİKKAT,eğer Seagate sabitdiskiniz varsa ya da alacaksanız önemli not
Merhaba,
Seagate firması barracuda 7200.11 ve 12 serilerine ait 320 gb ve üstü modellerde; aktarım hızlarında düşme, kafa vurma, aşırı ses ve biostan kaybolma gibi sorunlar yaşanıyor...Buna sebep olan dahili aygıt yazılımının hatalı olması... (firmware demeyin)
7200.11 320 GB modeline sahipseniz ve dahili aygıt yazılım sürümünüz 3AAK ise benzer hatalar yaşayabilirsiniz 3AAM sürümüne yükseltilmesi öneriliyor...3AAK haricinde bir yazılım sürümüne sahipseniz güncellemeye gerek olmadığı söyleniyor..
500 ve üstü olan modellerde ise durum daha vahim yazılım güncellemesi bazı kullanıcılarda işe yararken bazılarında yaramamış...
Güncelleme vs. işlemlerle uğraşmak istemiyorsanız bu ara özellikle 500 gb ve üzeri modellerden uzak durmak bi süre faydalı olacaktır...
http://seagate.custkb.com/seagate/cr...p?DocId=207951
bu adrese göre hatalı yazılım sürümleri şöyle;
AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81
Ayrıca bu adresten diskinizin seri numarasını girerek durum kontrolü yapabilirsiniz..
https://apps1.seagate.com/rms_af_srl_chk/
Eğer girdiğiniz seri numarası affected olarak işaretlenmiş ise diskiniz her an kaybolabilir...yazılım güncellemesi yapılmasını öneriyor firma.
Diskin seri numarası hd tune programından öğrenilebilir.
Eğer yukarda diskiniz bu modellerden biriyse ve biosta dahi görünmüyorsa yazılım güncellemesi ile disk hayata döndüğü gibi verilerinizi de olduğu gibi bulmanız yüksek ihtimal
hd tune yi açtığınızda health kısmında Reallocated Sectors Count bölümü failed olarak işaretli ise önemli verileriniz varsa hemen yedeklemeniz önerilir.Disk ölmek üzere...
Biosta kaybolma ile son bulan hatalar dizisinde,diskinizi garantiye gönderdiğinizde size aynı ya da farklı bir model ürün gönderiyorlar.Çok önemli verilerinizi kaybettiyseniz (firmware) dahili aygıt yazılımı güncellemesini servisin yapmasını rica edebilirsiniz..(eğer yaparlarsa / eğer kendiniz yapamıyorsanız...)
Seagate firması barracuda 7200.11 ve 12 serilerine ait 320 gb ve üstü modellerde; aktarım hızlarında düşme, kafa vurma, aşırı ses ve biostan kaybolma gibi sorunlar yaşanıyor...Buna sebep olan dahili aygıt yazılımının hatalı olması... (firmware demeyin)
7200.11 320 GB modeline sahipseniz ve dahili aygıt yazılım sürümünüz 3AAK ise benzer hatalar yaşayabilirsiniz 3AAM sürümüne yükseltilmesi öneriliyor...3AAK haricinde bir yazılım sürümüne sahipseniz güncellemeye gerek olmadığı söyleniyor..
500 ve üstü olan modellerde ise durum daha vahim yazılım güncellemesi bazı kullanıcılarda işe yararken bazılarında yaramamış...
Güncelleme vs. işlemlerle uğraşmak istemiyorsanız bu ara özellikle 500 gb ve üzeri modellerden uzak durmak bi süre faydalı olacaktır...
http://seagate.custkb.com/seagate/cr...p?DocId=207951
bu adrese göre hatalı yazılım sürümleri şöyle;
AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81
Ayrıca bu adresten diskinizin seri numarasını girerek durum kontrolü yapabilirsiniz..
https://apps1.seagate.com/rms_af_srl_chk/
Eğer girdiğiniz seri numarası affected olarak işaretlenmiş ise diskiniz her an kaybolabilir...yazılım güncellemesi yapılmasını öneriyor firma.
Diskin seri numarası hd tune programından öğrenilebilir.
Eğer yukarda diskiniz bu modellerden biriyse ve biosta dahi görünmüyorsa yazılım güncellemesi ile disk hayata döndüğü gibi verilerinizi de olduğu gibi bulmanız yüksek ihtimal
hd tune yi açtığınızda health kısmında Reallocated Sectors Count bölümü failed olarak işaretli ise önemli verileriniz varsa hemen yedeklemeniz önerilir.Disk ölmek üzere...
Biosta kaybolma ile son bulan hatalar dizisinde,diskinizi garantiye gönderdiğinizde size aynı ya da farklı bir model ürün gönderiyorlar.Çok önemli verilerinizi kaybettiyseniz (firmware) dahili aygıt yazılımı güncellemesini servisin yapmasını rica edebilirsiniz..(eğer yaparlarsa / eğer kendiniz yapamıyorsanız...)
Pcnet :: Yardım ve Destek :: Donanım
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Çarş. Ağus. 12, 2009 7:02 pm tarafından Admin
» Yalın - Ah Be Kardeşim
Salı Mayıs 26, 2009 5:46 pm tarafından Admin
» URL nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:02 am tarafından S3RS3RI
» Tarayıcı nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:01 am tarafından S3RS3RI
» IP numarası ve alan adı nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:01 am tarafından S3RS3RI
» İnternet nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:01 am tarafından S3RS3RI
» https nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:00 am tarafından S3RS3RI
» http nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:00 am tarafından S3RS3RI
» FTP nedir?
Salı Mayıs 26, 2009 12:00 am tarafından S3RS3RI